woensdag 28 augustus 2013

Maybelline Mascara The Rocket

The Rocket is de nieuwste mascara van Maybelline.
Ik heb hem voor jullie getest.
Mijn ervaringen met Maybelline mascara's zijn altijd al heel goed geweest, ik heb nu 4  Maybelline mascara's omdat ik die het fijnst vind.
De mascara van Maybelline is wel wat prijziger dan Essence of Catrice, maar dan heb je wel een betere kwaliteit.


Het borsteltje houd je wimpers mooi uit elkaar, en zorgt ervoor dat je geen spinnenpoten krijgt.
Het is een fijn zacht borsteltje.



Zoals je kunt zien klontert de mascara niet en geeft hij een mooi volume.
Er staat niet op dat de mascara waterproof is, maar ik heb dat ook nog niet getest, als jullie dat graag willen weten kun je het in de reacties zetten.
Ik ben zelf heel erg tevreden over de mascara van Maybelline.
Als je een goede mascara zoekt en er wel een beetje wilt investeren is dit een hele goede.
Hij is te koop bij de Kruidvat voor 14,99,-



Geen opmerkingen:

Een reactie posten