zaterdag 31 augustus 2013

Welke van de 2?

Deze keer heb ik voor jullie een tag.
Het is de welke van de 2 tag.
Ik zag deze tag op de blog van Serena.
Deze tag gaat over beauty en fashion en ook een beetje lifestyle.
Er komen een aantal keuzes, waar ik 1 van de 2 zal kiezen.
Bij elke keuze zal ik ook kort een uitleg geven.












Fashion:

Spijkerbroek of Joggingpak:
Dan kies ik toch voor spijkerbroek, omdat ik dat even fijn vind zitten als een joggingpak.
En spijkerbroek ziet er toch wat netter en leuker uit.

Lange mouwen of Korte mouwen:
Ik vind korte mouwen toch wat lekkerder zitten, en vooral bij die blousejes zonder mouwen.
Maar ik vind sweaters toch ook wel heel lekker zitten.

Jurken of Rokken:
Dat was voor mij een een hele makkelijke keuze, ik draag de laatste tijd vaak een skaterskirt.
De meeste skaterskirts zitten heel erg fijn en je kunt ze met enorm veel combineren.
Ik heb nu 6 verschillende en draag ze heel erg vaak.

Streepjes of Ruitjes:
Ik draag bijna nooit streepjes of ruitjes, meestal is het gewoon een basic shirt.
Maar als ik moest kiezen dan zou ik toch voor streepjes gaan.

Teenslippers of Sandalen:
Teenslippers zitten altijd erg fijn en je kunt ze met veel outfits combineren.

Sjaals of Hoedjes:
Ik heb bijna nooit sjaals om, alleen in de winter.
Maar als ik in de zomer naar het strand ga heb ik altijd een hoedje op, voor bescherming maar ook omdat het gewoon leuk staat.

Oorknopjes of Oorhangers:
Ik heb zelf geen gaatjes omdat ik er niet tegen kan, maar ik vind simpele knopjes wel altijd heel leuk staan.

Kettingen of Armbanden:
Ik hou heel erg van een basic topje met een mooie statement ketting.
LOVE IT!

Platte schoenen of Hakken:
Ik vind het leuk om hakken te dragen op vakantie of op feestjes, maar ik loop veel liever op slippers of sneakers.

Jasje of Vest:
Een lekker warm vest over een leuk simpel topje, helemaal perfect.


















Make-up:

Blush of Bronzer:
Dan toch maar een natuurlijke blush.

Lipgloss of Lipstick:
Ik vind een lipstick fijner, omdat het niet plakt en bij mij langer blijft zitten.

Eyeliner of Mascara:
Ik vind dat je ogen gezien mogen worden en met een goede mascara lukt dat bij mij wel.

Neutraal of Kleur:
Ik heb altijd hele natuurlijke make-up en geen dikke lagen foundation, nee doe mij maar lekker neutraal.

Oogschaduw of Wenkbrauwpotlood:
Zoals ik al eerder zij ik vind dat je ogen echt mogen opvallen en dan lukt goed met een leuke oogschaduw.

Kwasten of Sponsje:
Ik werk nooit met een sponsje, kwasten zijn veel makkelijker.

Dit was een korte tag, maar jullie kunnen er meer verwachten.
Als jullie nog leuke ideeën hebben zet het in de comments.

Xxx 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten