dinsdag 27 augustus 2013

Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette

Het eyeshadow palette van Catrice, bevat 6 nude kleuren met lichte shimmers.



Ik wou dit palette al best wel lang, maar heb hem nooit gekocht omdat ik eigenlijk genoeg nude kleurtjes in mijn collectie had.
Maar ik heb toch besloten hem wel te kopen, omdat ik de kleuren heel erg mooi vond.
Het zijn 6 kleuren met alle 6 mooie shimmers.
Alle kleuren hebben een goede pigment en de shimmers komen mooi uit, de eerste 2 kleuren zou je ook kunnen gebruiken als highlighter.
In het palette zit ook een dubbelzijdige applicator.












Ik ben zelf erg tevreden over het palette, het heeft goede pigment en mooie shimmers, je kunt het bijna voor alles gebruiken van basic schoollook tot een partylook.
Ik raad jullie dit palette zelf ook aan, het is te koop bij kruidvat voor 4,99,-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten