dinsdag 27 augustus 2013

Blond Amsterdam Body Mist

Ik zat hier al heel lang over te twijfelen maar ik heb hem gisteren toch gekocht, de Blond Amsterdam Body Mist.

















Elke keer als ik dan weer bij de Douglas kwam,liep ik altijd even langs de Blond Amsterdam afdeling, en elke keer dacht ik 'ja' nu ga ik hem kopen, maar het kwam er nooit van.
Tot gisteren, ik stond weer bij de afdeling en dacht weer hetzelfde, maar dit keer nam ik hem ook echt mee.
De reden waarom ik hem elke keer niet mee nam was de prijs, ik vind de BodyMist best wel prijzig.
Hij kost 19,95,- bij de Douglas, ik denk dat je ook wel goedkoper kan krijgen, maar bij mij in de buurt was dit het goedkoopst.
Ik heb hem gister getest, en vind hem heel erg lekker ruiken, hij ruikt heel erg fris maar toch ook wel een beetje zoet en daar hou ik wel van.
Het is de geur Citrus en Citroen.
Als je wilt investeren in een goede BodyMist is dit een hele goede.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten