dinsdag 27 augustus 2013

Essence Lipsticks

Ik heb deze keer de lipsticks van Essence uit de nieuwe collectie uitgetest.











Ik ben zelf erg tevreden over deze lipsticks, ze geven een goede pigment af en blijven bij mij ongeveer 5 tot 6 uur zitten.
Dan beginnen ze langzaam af te brokkelen dat vind ik wel iets minder.
Ik heb alleen de nude kleurtjes getest omdat ik zelf niet zo van hele opvallende lippen hou.
De kleuren die ik heb getest zijn:
06 Barely there!
07 Natural beauty
08 Colour crush
09 Wear berries
10 Cotton candy


Ik vind de verpakking van de lipsticks ook heel erg vooruit gegaan, hij ziet er nu mooier en duurder uit.
De namen zijn origineel en grappig, en dat vind ik ook belangrijk bij een goede lipstick.
De E in de lipstick vind ik ook mooi staan, ik vind het zo een beetje lijken op de verpakking van MAC en dat is natuurlijk een hele grote vooruitgang.



Hier heb ik voor jullie de swatches:



Ik ben zelf erg tevreden over deze lipsticks van Essence, en raad ze jullie zeker aan.
Ze zijn goed te combineren en heel erg budget.

Ze zijn te koop bij de kruidvat voor 2,39,-
Heel budget en voor ieder wat wils, want ze zijn er in 10 verschillende kleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten